niedziela, 18 maja 2014

w oczekiwaniu na obszerną relację z Restaurant Day - makaronowa sałatka z melonem i fetą

Wczorajszy dzień był pełen niesamowitych wrażeń! Powodzenie jednodniowej restauracji przerosło nasze najśmielsze oczekiwania! Spodziewajcie się wkrótce długiego i bardzo emocjonalnego sprawozdania :)

Tymczasem w oczekiwaniu na nie serwuję pyszną, orzeźwiającą sałatkę z wykorzystaniem kolorowego makaronu (podobny zaklinał styczniową rzeczywistość - klik). Mam nadzieję, że wywołam nią falę wyższych temperatur i majowe dni w końcu zaczną się prawdziwie ocieplać!


makaronowa sałatka z melonem, 
fetą i orzechami włoskimi


składniki:
(na 1 porcję)

- duża garść kolorowego makaronu (ok.60g)
- ćwiartka małego melona
- 100g twardej fety
- garść orzechów włoskich
- kilka listków świeżej mięty lub melisy

sos
- 2 łyżki oliwy
- łyżeczka soku z cytryny
- pół łyżeczki miodu
- świeżo zmielone sól i pieprz


1. Makaron gotujemy według wskazań producenta. Melona i fetę kroimy w średnią kostkę, orzechy rozdrabniamy na większe kawałki. Składniki sosu mieszamy, aż do uzyskania gładkiej konsystencji. Wszystkie produkty układamy na talerzu lub mieszamy w miseczce - bezpośrednio przed podaniem polewamy sałatkę sosem i dekorujemy świeżą miętą lub melisą.


Smacznego!

4 komentarze:

  1. piękne zdjęcie i śliczny makaron. czy to naprawde jest dobre? tak proste, że aż trudno w to uwierzyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi bardzo smakowało :) i naprawdę jest bardzo proste!

      Usuń
  2. Aniu, ja tez jestem pełna emocji. Świetna sałatka, dawno nie jadłam melona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ola! :) ja zdecydowanie za rzadko jem melony - muszę poszperać i poszukać więcej przepisów z ich wykorzystaniem! A tymi emocjami z RD już niedługo będziemy mogły się podzielić :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...