czwartek, 13 marca 2014

prototypy mebli użytkowych

Dziś na blogu trochę mniej kulinarnie. Na początku roku zostałam poproszona o sfotografowanie na potrzeby konkursu kilku prototypów mebli użytkowych. Z wielką chęcią pomogłam koledze ze studiów (zajrzyjcie koniecznie na stronę Kamila - klik) - wykonałam parę zdjęć typowo produktowych, ale dodałam też trochę własnych aranżacji. Zobaczcie jak wyszło! Widzielibyście któryś z poniższych modeli w swoim domu, po dopracowaniu szczegółów i końcowym doborze materiałów? Mi do gustu najbardziej przypadła komoda - mogłabym umieścić podobną w swojej przyszłej i koniecznie bardziej przestrzennej kuchni :) 








4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na połączenie Twojej pasji kulinarnej z klimatem architektury wnętrz. To jest naprawdę ciekawe...Lubię podglądać innowacyjne pomysły. Czekam na dalsze propozycje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję, że pojawi się na blogu więcej wpisów o architekturze, wnętrzach również :) pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...